מסכות מודפסות לחתונה – יותר חשוב מתמיד

העולם נמצא במצב לא פשוט. מגיפה משתוללת ברחבי העולם ולא נראה שהיא מראה סימנים שהיא עומדת לעזוב אותנו בעתיד הקרוב. בין סגר לסגר יש רגעי נחת בהם הממשלה מחליטה לפתוח את המשק. ברגעים אלו אנשים רבים מנצלים את הזמן כדי לחגוג את האירועים המשמחים בחייהם. חתונות הם דוגמא קלאסית לכך. חתונות רבות בוטלו בעקבות הקורונה ולכן בזמנים שהמשק נפתח רבים מנצלים זאת בכדי לקיים את האירוע.

לצערנו, עדיין חובה לענוד מסכות ולכן בעלי שמחות רבים מעדיפים שהמסכות בחתונתם יהיו מעוצבות ושידרו חגיגיות לעומת מסכות חד פעמיות שאנשים רבים רוכשים בסופר. מסכות לחתונה ישדרגו את האירוע ויהפכו את התמונות לצבעוניות הרבה יותר! בנוסף כמובן שבעזרת המסכות תוכלו לשמור על בריאותכם ועל בריאות יקיריכם.

איך לבחור את המסכה המתאימה לאירוע שלכם?

המסכות מגנות עלינו מנגיפים ויראליים. על זה אין עוררין. לכן, חשוב מאוד להקפיד על עטייתן. אבל כיצד תוכלו לדעת  איזו מסכה תתאים גם להדפסה וגם להגנה? אנו בשישו מיתוג אירועים סיפקנו את הטיפים הטובים ביותר לבחירת המסכה המתאימה ביותר לאירוע שלכם.

הפקת מסכות מודפסות לחתונה מחולק ל3 שלבים:

  1. גרפיקה – הכנת הגרפיקה והתיקונים
  2. הדפסה המסכות 
  3. שילוח המסכות לבית הלקוח
  • איכות – אירוע החתונה בדרך כלל אורך לפחות 5 שעות, לכן חשוב מאוד שהמסכה שהאורחים שלכם יחבשו תהיה הנוחה ביותר שניתן בכדי שהם יוכלו ליהנות מהאירוע ולהיות בטוחים ומוגנים וכמובן להרגיש בנוחות לכל אורכו. 
  • הגנה – כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההגנה המקסימלית, איכות המסכה היא פקטור משמעותי מאוד! לכן, חשוב ביותר לודא שאתם מקבלים מסכות הגנה מעוצבות המגנות עלינו ממחלות ויראליות המועברות באוויר.
  • זמינות – אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון זה את נושא הזמינות. כשאתם מזמינים מסכות ממותגות לחתונה חשוב מאוד לודא את זמן האספקה של המסכה. אנו ממליצים לפחות על שבוע לפני האירוע.
 
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן