כיפות לבר מצווה עם הדפסה

חוגגים בר מצווה בקרוב לנער? שיהיה המון מזל טוב!  הנער הגיע לגיל המצוות ואנו בשישו מיתוג לאירועים רצינו לתת לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם בבחירת הכיפה הנכונה לאירוע בר המצווה שאתם כל כך מחכים לו!

כיפה עם הדפסה צבעונית VS הדפסה כסף

שני הסגנונות הבולטים ביותר כיום בכל הנוגע להדפסת כיפות הם הדפסה צבעונית והדפסת כסף. כמובן שיש כאן המון עניין של טעם אישי, אך יש עניין נוסף שנקרא עמידות. הדפסת הכסף כמעט תמיד תמשיך להיראות טוב יותר גם לאחר כביסות רבות של הכיפה ותוכל להישמר זמן רב יותר.

אנו בשישו דאגנו לכסות אתכם גם כאן. כיפות מודפסות צבעוניות לבר מצווה שלנו(וכמובן שגם הכסף) מודפסות בטכנולוגיה חדישה אשר דואגת לשמור על הכיפה במצב לא פחות ממעולה גם עם הדפסה צבעונית. זאת אודות לטכנולוגיית ההדפסה החדישה שאנו משתמשים בה שעוזרת לדפוס להיות עמיד במיוחד.

סוגי הדפסות פופולאריות במיוחד(והכי מגניבות!) על כיפות לבר מצווה

כמובן שלכל ילד יש את הסגנון הייחודי משלו אבל ישנם מספר טרנדיים שלא חולפים כלכך מהר. רוב הנערים היום עדיין מעדיפים לבר המצווה שלהם את הדפסה על הכיפה של כדורגל וכדורסל. הריי אילו הם ענפי הספורט הפופולאריים ביותר בישראל. אז מן הסתם שהנערים כיום אשר רובם פעילים כשחקני כדורגל, כדורסל או ספורט אחר או אפילו סתם אוהדים של קבוצה מסויימת. כמו כן, אחת ההדפסות הפופולאריות ביותר היא של תפילין. זה מייצג את הגיעו של הנער לסוף ילדותו ותחילת תקופת הנעורים.

הדפסות פופלאריות נוספות ששווה לציין הם: ירושלים ובעיקר הכותל, ספר תורה, מגן דוד, איור של הנער, ספר תורה ועוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן