ביטול הזמנה
ביטול הזמנה יתאפשר עד – 24 שעות ממועד ביצוע העסקה.
בחלוף מועד זה, חייב הלקוח אשר מבקש את ביטול העסקה לעמוד בתנאים הבאים:

שימ/י לב, עסקה אשר מבוצעת באמצעות אתר “שישו” הינה מוגדרת בתור עסקת מכר מרוחק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן.

עסקת מכר מרחוק היא התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר

ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, וללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.

בהתאם לקבוע בסעיף 14ט (א) לחוק, הלקוח/ה ימסור הודעה בדרכים הבאות:

בעל פה – שירות הלקוחות שלנו 077-8043834
אימייל :[email protected]
דואר רשום(כולל מספר מעקב שישלח אלינו באמצעות הודעה/שיחה): שביל המפעל 5, תל אביב

התנאים לביטול עסקה:

מוצר פגום, קבלת מוצר שונה ממה שהוזמן(מוצר שונה מההזמנה שהתקבלה באתר), או עקב אי אספקת המוצר במועדים שנקבעו.

במקרה של אי אספקת המוצר ללקוח, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול עבורה העסקה.

על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית עם התווית אשר מודבקת על המוצר
במקרים הכתובים מעלה, החברה תהא אחראית לאסוף את המוצר.


ככל שהלקוח יבקש לבצע ביטול עסקה שלא מהטעמים  בכתובים מעלה, שישו תהיה רשאית לגבות דמי משלוח על סך 35 ש”ח ובנוסף דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם.

הלקוח יכול להחזיר את המוצר באופן עצמאי באמצעות דואר רשום או הגעה למשרדים “שביל המפעל 5, תל אביב”

*יובהר כאן כי לא ניתן לבטל עסקה על מוצר אשר הוזמן במיוחד/עיצוב/דפוס אישי על פי דרישות ספציפיות של הלקוח.

לאחר אישור הסקיצה על ידי הלקוח, אחריות ההגהה מוטלת כולה על הלקוח
לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריט לאחר האישור
תיתכן סטיה של כ8% מצבע המסך לפלט ההדפסה
בעת בחירת שיטת משלוח “איסוף עצמי” מוצר שלא יאסף כעבור 30 יום תוסר האחריות של “שישו” לגבי אחסונו.