למה כדאי לרכוש כיפות מודפסות לחתונה

כיום העולם הפך לפוטוגני יותר ויותר. לכן חשוב לכולנו שהאירוע החשוב ביותר של חיינו – החתונה שלנו תהיה לא פחות ממושלמת! אם בעבר כל אורח הביא עימו את הכיפה האישית שלו. או לחלופין, לא בא עם כיפה בכלל – מה שקורה לרוב האורחים שלנו, יש לנו שתי פתרונות: הפתרון הראשון הוא שהאורח פשוט ישים את היד על הראש, או שמה שקורה לרוב, האורחים פשוט לוקחים את המפית מהשולחן ושמים על הראש כתחליף לכיפה

כיפות מודפסות – הפתרון הפוטוגני והמושלם לחתונה

כיפות ממותגות לחתונה – זול, יצירתי ובלתי נשכח! הדפסת שמות החתן והכלה עם תאריך האירוע ואיור או משפט מנצח יעזרו לכם לשדרג את האירוע ויהפכו כל תמונה שתהיה לכם למזכרת לכל החיים לפריים מנצח. האורחים יהפכו לחלק מהתיעוד – האנשים שאתם הכי אוהבים מהאירוע שלכם יענדו על ראשם כיפה מעוצבת ומסוגננת שהכנתם במיוחד עבורם.

ומה עם המחיר? העלות של הדפסת הכיפות אטרקטיבית מאוד! זה משום שאנו בשישו מאמינים שמגיע לכל חתן וכלה ביום המאושר בחייהם ליהנות מכל האלמנטים שיעזרו להפוך את היום למאושר בחייהם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כי מיתוג זה הכל

בכניסה לאולם האורחים מקבלים יחד עם המיקום ישיבה שלהם את הכיפה הממותגת שהכנו עבורם. אלמנט זה כבר עוזר לחיבור ולהרגשת שייכות בין החתן, הכלה והמשפחה הקרובה לשאר האורחים. למרות שלכל אחד הסטייל והסגנון שלו, הכיפה מאחדת את כל האורחים.

הכיפות המודפסות מגיעות במגוון צורות, איורים, צבעים אשר יעזרו לשקף את הסטייל המנצח שבו השקעתם בעיצוב האולם והמיתוג ישתלב בצורה מושלמת עם האירוע המושלם שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן