חולצות מודפסות לחתונה – מרימות כל אירוע

חולצות מודפסות מרימות כל חתונה

כל חתונה זקוקה למעט אביזרים שיעזרו להרים את האווירה ולהקפיץ את רחבת הריקודים. חולצות מודפסות לחתונה הן אחת הדרכים המובילות לעשות זאת. מדובר בחולצות הומוריסטיות שניתן להזמין עבור כל קבוצת חוגגים – בכל הצבעים, המידות והדגמים. תוכלו להזמין חולצות לחתונה עם כיתוב או תמונה של בני הזוג שזה עתה נישאו, או לחלופין, לבחור בהדפס הומוריסטי מתוך סל האפשרויות שקיימות באינטרנט. “עצור, חתן לפנייך” או “אני האבא של היפה בלבן” הן רק שתי דוגמאות לעולם הרחב והיצירתי של הדפסי חולצות לחתונה. כיום כמובן שתמצאו המון משפטים חדשים ומצחיקים וגרפיקות איכותיות מאי פעם!

יש מבצעים על הזמנת פריטים רבים

חשוב שתכירו שרוב החברות המובילות מציעות מבצעים משתלמים על הזמנה של פריטים רבים. כמובן שלא כל אורחי החתונה ישמחו להחליף לחולצה מצחיקה, אבל כנראה שכדאי לחשוב על אלו מתוכם שכן. אם תכננתם להדפיס חולצה עבור החתן בלבד, אולי כדאי לשלב בהזמנה גם חולצות לחתונה עבור בני המשפחה הקרובים? ומה עם קבוצת החברים מהצבא? על הזמנה של עשרות פריטים ומעלה תוכלו להנות מגלופה בחינם וכן ממשלוח של החולצות אל מקום מגוריכם. זה הזמן לחשוב בגדול – ולצייד גם את שאר האורחים בחולצות לחתונה.

מה עוד כדאי לדעת לפני שמזמינים?

לפני שמזמינים חולצות מודפסות לחתונה, חשוב לדעת שבחרתם בחברה בעלת ניסיון ושם בתחום ההדפסה. חתונה היא אירוע של פעם בחיים (לפחות בתקווה…), והחולצות המודפסות שלכם יכולות להוות מזכרת נוסטלגית ונעימה בעוד אי אילו שנים. רק הדפסה איכותית, כזו שתשרוד את פגעי מזג האוויר והכביסות המרובות, תאפשר לכם להיזכר באותו אירוע מהנה. עדיף להשקיע עוד מספר שקלים בודדים לכל פריט ולהבטיח שמדובר בחולצות מבד איכותי ועם הדפסה שתישאר לאורך זמן. ושיהיה במזל טוב, כן?

ביי למכופתרת – ושלום לחולצה לחתונה

רק מהמחשבה על לרקוד בחולצה האלגנטית שבחרתם – אתם בטח כבר מתחילים להזיע. איזה מזל שאפשר להגיד להתראות למכופתרת, ולברך לשלום את החולצה המצחיקה לחתונה. אחד הטרנדים הלוהטים של עונת החתונות הוא חולצות לחתונה – חולצות עם כיתובים והדפסים מצחיקים שעוזרים להרים את האווירה באירוע. לרוב בוחרים לבצע הזמנה לקבוצות של בני משפחה, קרובים או חברים של הזוג המאושר. מי שבדרך כלל נהנים ללבוש חולצות לחתונה הם הגברים שבאירוע, אבל כמובן שגם נשים מוזמנות להחליף את השמלה האלגנטית בחולצה מצחיקה.

על איזה דגם של חולצה להדפיס?

באתרי האינטרנט של החברות המובילות בתחום אפשר להתרשם ממגוון רחב של סוגי דגמים אפשריים להדפסה. כשזה מגיע אל חולצות לחתונה, קיימים שני דגמים מובילים.

  • הראשון הנו זה של חולצת ה-T הפשוטה והמוכרת, כי סוס מנצח לא מחליפים.
  • אפשרות נוסף לצדה הנה חולצה מבד דרייפיט, בד מנדף זיעה. חולצות דרייפיט יכולות להתאים למי שיודעים שהם הולכים לקרוע את רחבת הריקודים, ולרוב ידרשו השקעה של מספר שקלים נוספים. על שני דגמי החולצות ניתן להדפיס תמונות וכיתובים, כראות עיניכם ולפי העדפת הלקוח.

קבלו מספר רעיונות לחולצות לחתונה

לפני שאתם יוצאים לדרך וסוגרים את ההזמנה, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות שמתאימים להדפסה על חולצות לחתונה. “באה הכלה, הלך הפלייסטיישן” או “הגבר הכי בר מזל בעולם” הן שתי דוגמאות שמתאימות לחולצה עבור החתן. במקביל, אפשר לצייד גם את קרובי המשפחה והחברים בחולצות מצחיקות, כמו “מחפש את האחת שלי” לחברים הרווקים או “בקרוב אצלי” לחברה שכבר התארסה (או לפחות חולמת על כך…). גם הילדים הקטנים יוכלו להנות מחולצות מודפסות, בסגנון של “מצטערת בנות, הדוד שלי תפוס” עבור האחיינית של החתן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן